Zarasta

Käytiin toissa sunnuntaina Fazerin brunssin jälkeen ystävien kanssa kiertelemässä pitkästä aikaa kauppoja, enkä ihan tosissaan edes muista koska olisin ollut kaupungilla ihan ”ostoksilla”, enkä vaan kiireessä hakemassa jotain yhtä tiettyä juttua.. Ehkä viimeksi marraskuussa tai jotain?? No, jokatapauksessa pyörähdettiin Zarassa ja tosiaan sieltä harvoin pääsee pois mitään ostamatta 😀

Tän ihana huivin nappasin heti sisäänastumisen jälkeen, ihan superihana! Tää kuva vähän vääristää ja todellisuudessa noi värit ei ole yhtään noin hailakoita. Kotona huomasin, että myyjä oli jättänyt tähän huiviin sitten hälyttimen kiinni (jeejee..), joten sain tän vasta viime perjantaina käyttöön kun jaksoin raahautua sinne kuitin kanssa poistattamaan sen  hälyttimen (joka ei koskaan hälyttänyt). 
Tää on kolmas kerta näissä espanjalaisissa ketjuliikkeissa, kun mun tuotteeseen jää kiinni hälytin. Viime jouluna raahasin työpaikan virkkaripäivältä Tallinnasta poikaystävälle joululahjaksi semmosen Bershkan paksun villatakin, kunnes tosiaan sitten muutamia päiviä myöhemmin sitä paketoidessani sitten huomasin sen hälyttimen… ”Hei joo hyvää joulua, oltiin tota vähän työkavereiden kanssa tuolla Tallinnassa..” 😀 Kolmas kerta oli kun ostin Malagan Zarasta yhden laukun joskus vuosia sitten ja lopulta päädyin myymään sen mun kaverille. Oltiin sitten noin 4v tän laukun oston jälkeen täällä Helsingissä yhdessä, kun alettiin hälyttää mystisesti joka liikkeessä. Lopulta selvisi, että hälytyksen aiheutti se Zaran laukku, johon oli jäänyt sisälle joku hälytin joka sitten taas vuosien jälkeen aktivoitui. En yleensä jaksa enää edes ottaa kaupoista kuitteja jos tiedän etten aio mitään palauttaa, mutta lähiaikoina oon taas alkanut näitä jemmaamaan kaiken varalta. Onhan se vähän ärsyttävää joutua kiikuttamaan jotain takaisin kauppaan tämmösen takia, esimerkiks eilen lähi-Siwaan umpihomeiset kirsikkatomaatit 😀 Oon laittanut sen kaupan boikottiin jo varmaan puoli vuotta sitten, mutta silti sinne tulee aina raahattua itsensä..vaikkei siellä sitten oiskaan just sitä, mitä menen hakemaan. On ihan muutaman kerran tullut ihmeteltyä, että eikö täällä ole sitä ja eikö ole tätä, ois mielenkiintoista tietää kuka ne tavaratilaukset tekee, kun loppu on aina joko: maito, maitorahka, sokeri, pekoni, kiwit, maustevoi, kananmunat ja siis ihan tosissaan aina just se, mitä oon menossa ostamaan! En enää edes jaksa hämmästellä niille myyjille, että eikö ihan oikeasti ole tätä ja tuota, kun eihän se niiden vika varmasti ole. Ihan vain tällein ”asiasta kukkaruukkuun”.. 😀

Musta pitsihame kevääks esimerkiks töihin!
Kahdet farkkushortsit ”neonpastellisena”. Näiden värit näkyy myös ihan erilaisena, mutta noi vihreät on semmoset päärynäjäätelön väriset ja noi pinkit semmoset melkein neonpinkit. Noi on ihan parhaat!! Noi löytyi sieltä Zaran teinipuolelta ja muistaakseni värejä löytyi vielä paria eri.
Ja huivi oikeassa värissään!
Nyt on jo ihan superkiire töihin kun jäin avautumaan näinkin innolla mun ostokokemuksista, mutta illalla tai huomenna olisi tiedossa arvontaa, joten stay tuned! 😉

var uri = ’http://impfi.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20326994)a(1854317)’ + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write(”);

14 Replies to “Zarasta”

  1. Noi laukkujen/lompakkojen sisähälyttimet on ihan normaalia kai Zarassa! Eikä niitä ainakaan lompakoista mitenkään poisteta. Mm. NFV-Emmi kirjoitti tästä. Todella törkeää…

    Mitä muuten teitte tuon poikaystäväsi neuleen kanssa? 🙂

    Niin ja tuo tavaroiden loppuminen on kyllä todella ärsyttävää. Itseänikin ärsyttää, kuin niinkin isosta kaupasta kuin Prisma, puuttuu joskus jotkain todella normaalia… Mutta on sekin kyllä turhaa niille myyjille siitä sanoa, koska ne kyllä tievät. Nimimerkillä töissä huoltoasemalla ja aina kaikki oli loppu kiitos ihanaakin ihanamman kauppiaan. Mm. oluet, maidot, munat jne viikonloppuisin:D Sitten kun se 20 asiakas alkaa asiasta valittaa, niin tekisi kyllä mieli alkaa itkeä. Sille kun ei pelkkänä myyjänä mahda mitään. Jotkut kauppiaat kun ovat todella jääräpäitä 😀

    1. Joo tosi kurjaa 🙁 mut toisaalta, ehkä kiireessä sattuu, en osaa sanoa! Mutta se poikkiksen häläri lähti lopulta ihan jollain työkaluilla (onneks) irti 😀 Ja joo, eihän se tosiaan niiden myyjien vika ole, monesti oon kyllä meinannu kysyä et kuka täällä on myymäläpäällikkö, et voisi laittaa viestiä eteenpäin näin tulevien tilausten varalle 😀

  2. Joo, kiva tuo hälytinhomma. Poikakaveri osti Barcan Bershkasta hienon takin, ja Suomeen ku pääsi ni huomas että jaahas hälytin hihassa kiinni. Mietittiin siinä että viittiikö tuotetta viedä johonkin toiseen liikkeeseen ja saisko ne sitä siellä auki. Kuittiahan ei tietenkään ollut tallella kun kyse on miespuolisesta henkilöstä 😀 no jollain ihmeen tavalla se sitte ite nikkaroi hälyttimen irti, onneksi ei ollu mustepommia sisällä!

    1. joo siis sama ! 😀 mietin kans, ettei kauheesti kehtaa lähteä sen hälytintakin kanssa noita kauppoja kiertelemään et "hei voisitteko ottaa tän pois, ihan oikeesti siis ostin" 😀 mäkään en nimittäin tajunnut ottaa kuittia kun en ajatellut että hetkeen meen takas viroon.. Se saatiin myös onneks ihan nikkaroimalla irti 😀

  3. hei tos sun yhessä postauksessa oli et kun otat aurinkoa niin laitat jotain aurinkoöljyä ja jotain toista öljyä. niin miten nää öljyt niinku eroo sit normaalista aurinkorasvasta? 🙂 vai riippuuko se jotenki ihotyypistä et sulle sopii paremmi öljyt vai? 🙂

  4. Osastovastaavat tilaavat tuotteita, tai siis nykyisin automaattijärjestelmä lähettää lisää tavaraa kun saldot ovat tarpeeksi vähissä, mutta tämän tarvekartoituksen (eli lähetysten määrän) määrittelee sen osaston hoitaja jolle tuotteet kuuluvat.
    Tosin, joskus näissä paikoissa joista tuotteet tulevat (esim. kananmunat), on toimitusongelmia tai jtn muuta, jolloin tuotteita ei tule, vaikka niitä olisikin tilattu.

    1. Juu, esimerkiksi tuon kananmunien toimitusongelman ymmärrän tottakai, mutta jos esimerkiksi kevytmaito on jokatoinen päivä loppu, niin tulisi kyllä kaiken järjen mukaan kartoittaa uudelleen se tilaustarve menekin mukaan, kyseisessä kaupassa on nimittäin aina monet elintarvikkeet loppu, joten kaiken järjen mukaan niitä pitäisi silloin varata tilaamaan myös lisää, itsekin näin kaupassa työskennelleen ja tilauksia tehneen näkökulmasta katsottuna 🙂

  5. Heippa!

    Pitkään olen blogia seurannut kommentoimatta mitään, mutta nyt on pakko.
    Blogisi on aivan ihana kaikinpuolin, kadehdin rusketustasi ja kaunista ihoasi harva se päivä. Toivottavasti kesällä olisi oma iho edes jotakuinkin yhtä heleä 🙂

    Pienen lähikaupan myyjänä olikin pakko kommentoida tätä huonoa kauppaa. En siis itse työskentele Siwalle, itseasiassa kilpailijalle.. mutta kuitenkin pakko sanoa että ASIAKASPALAUTE. Lähetä vaikka sähköpostia suoraan sille myymäläpäällikölle tms.yleensä kaupoissa on myös asiakaspalaute laatikoita jonne voit antaa risuja ja ruusuja. Lähetät niin tiukan palautteen että varmana menee perille 😀

    Meillä ainakin tulee paljon palautetta ja valikoimatoiveita ihan kaikille myyjille. Kirjaamme kaikki palautteet ylös ja teippaamme kahvihuoneen seinälle, esim. juurikin tälläiset "aina se ja se leipä loppu" jolloin se päällikkö voi reagoida paremmin kun tietää että ovat vaikka joka ilta loppu. Lisäksi ainakin meillä monet myyjätkin tekevät tilauksia ja vaikuttavat pitkälti tuotteiden saatavuuteen.

    Huh! Olipas aika runo, anteeksi siitä. Pakko oli saada avautua, koska meillä ainakin teemme kaikkemme että asiakkaat ovat tyytyväisiä, eihän meillä muuten olisi töitä 😉

    1. Anteeksi kuin kesti näin kauan vastata!! Joo tosiaan, palaute olisi kyllä kohdallaan, aina vain tuppaa niin kiireellä tekemään siellä akuutit ostokset, joten tuppaa palautteen annon aina vain eteenpäin. Siitä nyt olisi hyöty varmasti myös muillekkin asiakkaille. Ei tarvitse pyydellä anteeksi, pitkät kommentit on aina mukavia! 🙂 Ihanaa kevättä sinulle!!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *